Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δανάη μου(http://vrefonipiagwgos.blogspot.gr/) σε ευχαριστώ πάρα πολύ  για τη τιμή που μου έκανες δίνοντας μου αυτό το βραβείο!! Συγνώμη που καθυστέρησα να ανταποκριθώ στους κανόνες για την παραλαβή του βραβείου:)

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟ ΔΑΝΑΗ (ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΣΕ...ΔΡΑΣΗ!!!!)

Υπάρχουν 3 κανόνες για το βραβείο αυτό:
1.Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο
2.Απαντάς στις ερωτήσεις
3. Δίνεις με τη σειρά σου το βραβείο σε 7 bloggers
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1.Τι σε ένεπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενα σου;

Επέλεξα να γίνω νηπιαγωγός γιατί είναι το μόνο επάγγελμα που ήθελα να ακολουθήσω. Με γεμίζει ικανοποίηση να μεταδίδω γνώσεις και να δίνω αγάπη στα παιδιά. Είναι το πιο υπεύθυνο και το πιο δύσκολο επάγγελμα, γιατί πλάθει ψυχές, διαμορφώνει χαρακτήρες. Η επιλογή μου επιβεβαιώνεται καθημερινά όταν αντικρίζω τα   παιδιά να με κοιτούν γεμάτα απορία, θαυμασμό, αποδοχή, εμπιστοσύνη δίνοντας απλόχερα την αγάπη τους. Το blog μου ονομαζεται παιδικές πινελιές γιατι απλούστατα όλα μέσα σε αυτό φέρουν την σφραγίδα των παιδιών, την προσωπική - μοναδική τους πινελιά!!

2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;
Χμ... αν δεν ήμουν άνθρωπος θα ήθελα να ήμουν πουλί!! Να ανοίγω τα φτερά μου και να πετώ ψηλά. Να πηγαίνω από χώρα σε χώρα, να μην υπάρχουν σύνορα και διακρίσεις!!

 3.Αν σε σταματούσαν στο δρόμο απο το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες;ποιο είναι;
Η δημιουργικότητα.

4.Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;
Η αγάπη μου για τα παιδιά και την δουλειά μου.

5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;



6.Αγαπημένη λέξη

Αγάπη (οτιδήποτε γινεται με γνώμονα την αγάπη είναι σωστό).
Δίνω το βραβείο με τη σειρά μου:
  1. http://nipiagogosapotapente.blogspot.gr/
  2. http://vrefonipiagwgos.blogspot.gr/
  3. Μaros kindergarten 
  4. Dreamskindergarten 
  5. Προ-σχολικα 
  6. kindykids 
  7. http://prosxolikipareoula.blogspot.gr/ 

4 σχόλια:

  1. σε ευχαριστω πολυ.με τιμα ιδιαιτερα η επιλογη σου να μ δωσεις το βραβειο.να σαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωτηρία μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ !!!!!!
    Σου εύχομαι καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε αυτό το ευχάριστο μπλογκ σου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σ'ευχαριστώ πολύ που μου το δίνεις κι εμένα!!! Θα το βάλω στην επόμενη ανάρτησή μου! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου!
    Καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.